Poniżej przedsatwiamy przykłady wykonywanych zleceń
Regeneracja szczęk hamulcowych do samochodu Datsun 280
Regeneracja szczęk hamulcowych do pięknego klasyka - samochodu Datsun 280.
Szlifowanie docisków sprzęgieł wszystkich rozmiarów
Profesjonalnie szlifowanie docisków sprzęgłowych praktycznie wszystkich rozmiarów
Regeneracja sprzęgła do Fiata Stilo Multiwagon
Regeneracja tarczy i docisku sprzęgła do Fiata Stilo Multiwagon. Zdarza się, że docisk również wymaga regeneracji (rowki po nitach, powierzchnia stożkowa).
Żaden problem - szlifujemy dociski wszystkich rozmiarów. Gwarantuje to idealną płaszczyznę styku, co za tym idzie większe tarcie i równomierne zużycie nowych okładzin ciernych. Życie sprzęgła jest przedłużone o kolejne lata i tysiące kilometrów. Wszystko taniej niż na chińskich zamiennikach. Zapraszamy do współpracy
Regeneracja sprzęgła do motocykla Csapela 125
Csepel 125 z 1952r. Regeneracja sprzęgła i szczęk hamulcowych do pięknego węgierskiego motocykla. Dorobione zostały wszystkie tarcze cierne i stalowe przekładki. Wykonany został szlif docisku w przeżartym koszyku sprzęgłowym. Wszystko oczywiście oczyszczone i na życzenie klienta galwan ochronny. Zapraszamy do współpracy.
Tarcze sprzęgłowe do samochodów osobowych
W tarczach wymienione zostały okładziny cierne na nowe okładziny LUK. Tarcze zostały sprawdzone pod kątem luźnych sprężyn i nitów a w razie konieczności poprawione.
Szczęki hamulcowe do motocykla Indian
Szczęki zostały rozebrane i wypiaskowane. Na życzenie klienta wykonane zostało pokrycie galwaniczne. Nowe okładziny hamulcowe klejone i nitowane. Gotowe do założenia na motocykl lub przetoczenia na odpowiednią średnicę bębna.
Projekt przewijarki bębnowej
Proces obejmował stworzenie projektu koncepcyjnego, obliczenia mechaniczne i wytrzymałościowe, wykonanie modelu 3D urządzenia oraz stworzenie dokumentacji wykonawczej. Ostatecznie prowadziliśmy wsparcie produkcji podzespołów aż to wykonania gotowego urządzenia.
Szczęki hamulcowe do motocykla Harley-Davidson
Naklejenie i zanitowanie nowych, grubszych okładzin ciernych w celu przetoczenia ich pod konkretną średnicę bębna.
Szczęki hamulcowe do motocykla Indian
Szczęki zostały rozebrane i wypiaskowane. Na życzenie klienta wykonane zostało pokrycie galwaniczne. Nowe okładziny hamulcowe klejone i nitowane. Gotowe do założenia na motocykl lub przetoczenia na odpowiednią średnicę bębna.